top of page

Što uistinu znači bezuvjetna ljubav (ulomak iz knjige "Što ako je ovo raj?")


Riana je najavila emisiju i predstavila me slušateljima, a onda mi je postavila jedno od mojih najdražih pitanja: "U knjizi ste spomenuli da je jedna od najvećih pouka koje ste stekli u iskustvu onostranog svijeta bila činjenica da nas univerzum sve bezuvjetno voli. Kažete da vas je ta istina iscijelila od karcinoma. Možete li to malo opširnije objasniti? Što mislite kada govorite o bezuvjetnoj ljubavi?"

"Da, naravno", odgovorila sam prenijevši i misli i osjetila u ono prošireno stanje svijesti koje sam doživjela u drugom svijetu. Kad bih se prisjetila toga stanja, činilo se da ga ponovno proživljavam, a ne samo da ga se sjećam. Ponovno sam osjetila kako su mi se sva osjetila pretopila u stanje jedinstva, odasvud okružena čistom, apsolutnom, bezuvjetnom ljubavlju i prihvaćanjem.

"Svaki put kad govorim o tom čudesnom stanju preplave me emocije", rekla sam Riani. "I sad kad ga se prisjetim sva se naježim. Bilo je to nešto neopisivo, ni izbliza slično onome što sam dotad doživjela. Ali pokušat ću pronaći riječi. Dok sam bila u tom stanju spoznala sam da ne moram ništa učiniti da bih zaslužila ljubav. Shvatila sam da me univerzum bezuvjetno voli već i samo zato što postojim. Zapravo, čak je i riječ bezuvjetno nepotrebna, jer je ljubav, po svojoj istinskoj definiciji, bezuvjetna. Uvjetovana ljubav je oksimoron - proturječje. Čim ljubav ograničimo uvjetima, ona postaje nešto sasvim drugo."

Govoreći, promatrala sam Rianinu sliku na ekranu, a ona mi je intenzivno uzvraćala pogled. Nagnula sam se bliže kad sam nastavila.

"Dok smo u stanju svijesti onkraj tijela, sve postaje poznato", objasnila sam. "Mi jednostavno razumijemo. Razumijemo nevjerojatnom jasnoćom, koju ne možemo usporediti ni s čim što bismo mogli zamisliti ovdje, u ovom fizičkom svijetu. Kao da smo se nakon komplicirane i zastrašujuće noćne more probudili iz dubokog sna - s osjećajem olakšanja što je to sve bio sam san. Tako sam se i ja osjećala kad sam se probudila na drugom svijetu i shvatila da se ne mogu svesti samo na svoje bolesno tijelo."

"To je uistinu intenzivno!" ubacila se Riana. "Zapravo, riječ je o moćnoj spoznaji, jer vas je spoznaja da ste bezuvjetno voljeni iscijelila od karcinoma.

"...jedna od spoznaja koje sam stekla u u iskustvu blizu smrti jest i ta da je bezuvjetna ljubav stanje postojanja, a ne emocija. To znači da nema svoju suprotnost. Ljudska je ljubav emocija, a kao i sve ostale emocije, dio je dualnosti. Uravnotežuje je suprotna emocija, kao što su strah ili mržnja. Ali bezuvjetna ljubav JEST. Ona nije samo jedna strana medalje, nego cijela medalja."

"Prekrasno rečeno!" uzvratila je Riana osmjehujući se. "Jednostavno ne mogu zamisliti koliko mora biti čudesno doživjeti takvu vrstu ljubavi i prihvaćanja, bez obzira na sve ono tšo smo možda učinili u prošlosti. Zacijelo ste bili izvan sebe."

"Uistinu jesam", suglasila sam se, "a čak i sad ne mogu zamisliti to stanje, a da se ne rasplačem. U fizičkom svijetu nema ničega što bi se moglo usporediti s tim."

"Prekrasno" primijetila je Riana. "Mislim da nam bezuvjetna ljubav o kojoj govorite svima može pružiti nešto čemu se možemo radovati. Izgleda uistinu veličanstveno!"


Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page