top of page

Iskustvo koje ju je promijenilo (Anitino iskustvo)


Dani se odbrojavaju. Anita Moorjani nam ponovno stiže u Zagreb. Čitajući njezinu knjigu, vrlo su mi zanimljiva pitanja na kraju knjige "Ponovno rođena". Ta pitanja postavljali su joj razni ljudi koji su pohodili njezine seminare.

Izdvojit ću tri pitanja koja su mene osobno dotaknuli i potaknuli na razmišljanje.

1. Kako osobno nisam doživio iskustvo blizu smrti, postoji li način da izgradim i održim povjerenje u nevjerojatnu životnu silu o kojoj govorite?

Anita: "Aposolutno. Nije nužno doživjeti iskustvo blizu smrti da bi se spoznala vlastita veličanstvenost. Moje me je iskustvo naučilo da se povjerenje i osjećaj povezanosti s Univerzalnom energijom životne sile najbolje mogu izgraditi i održati iznutra. To počinje time da volimo sebe i vjerujemo si. Što sam to više u stanju, osjećam se centriranije na kozmičkom planu. Što se svatko od nas osjeća povezanijim , sve smo sposobniji dotaknuti druge i omogućiti im da se i oni tako osjećaju."

2. Želite li reći da će kriminalci, primjerice ubojice, ići na isto mjesto i biti jednako tako neosuđivani kao i sveci?

Anita: "Da, to želim reći. Mi u tom stanju shvaćamo da sve što radimo, ma koliko se to činilo lošim, proizlazi iz straha, boli i ograničene perspektive. Mnogo toga radimo i osjećamo samo zato što ne znamo drukčije. U drugoj dimenziji, pak, naša fizička ograničenja postaju nam jasna i možemo razumijeti zašto smo nešto činili i osjeaćamo isključivo suosjećanje. Činilo se kao da su oni koje označavamo "počiniteljima" također žrtve, vlastitih ograničenja, boli i straha. Kad ovo shvatimo, jedino što osjećamo je povezanost sa svima i svime. Ja znam da smo u drugoj dimenziji svi Jedno. Svi smo mi isti.

Kad bi svi to znali, ne bi nam bili potrebni zakoni ni zatvori. Ali na ovom svijetu mi to ne znamo, pa razmišljamo u kategorijama "mi" i "oni", zbog čega se naši postupci temelje na strahu. To je razlog zašto postoje osude, zakoni, zatvori i kazne. Oni su na ovom svijetu, u ovo vrijeme, potrebni da bismo se zaštitili. Ali na drugom svijetu nema stvari poput kazne, jer, jednom kad se nađemo ondje, postajemo svjesni da smo svi povezani."

3. Postoji li poruka ili lekcija koju ste naučili iz iskustva blizu smrti, a za koju biste željeli da je svi znaju ili razumiju, nešto što biste željeli povikati na sav glas?

Anita: "Željela bih da svi znaju da je svaki dio nas veličanstven - naš ego, intelekt, tijelo i duh. To je ono što vi jeste - divan proizvod kreacije ovog Univerzuma. Svaki dio vaš je savršen. Nema ničega što biste trebali otpustiti, oprostiti niti postići. Vi već jeste sve što trebate biti. To može izgledati komplicirano, ali nije.

Ako religija u vama izaziva osjećaj da ste manji od božanstva, onda ili pogrešno interpretirate religiju ili vas ona ne podučava istini na najbolji način. Ako zbog gurua, učitelja ili majstora mislite da niste "još" prosvijetljeni i da morate još "učiti", "otpuštati" ili "prepuštati se" prije nego što to dostignete, onda vas oni ne uče na pravi način tko ste uistinu, ili ih vi niste dobro razumijeli.

Podsjetite sve oko sebe da budu ono što jesu i recite im da ih volite upravo onakve kakvi jesu! Oni su savršeni, baš kao i vi. Nema ničega što se ne bi moglo voljeti. Većina patnje potječe od osjećaja, "manje od". Vi niste ništa manje od bilo čega ili bilo koga. Vi ste potpuni.

Jedino trebate naučiti da već jeste ono što želite ostvariti. Samo izražavajte svoju jedinstvenost bez straha, prepuštajući se! To je razlog zašto ste stvoreni upravo takvima kakvi jeste i to je ono zbog čega ste ovdje, u ovom fizičkom svijetu."

Nakon samo tri pitanja i odgovara koje sam ovdje podijelila iz njezine knjige, recite mi, tko jedva ne čeka upoznati ovo biće, čuti ju kako govori i dopire do srca i duša sviju nas koji ju tako željno iščekujemo :)!

Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page